Budget tijd is net om de hoek. Als u begint met uw planningsproces, volg deze eenvoudige en effectieve checklist om er zeker van te zijn dat het budget van uw gezondheidscentrum niet tekort komt:

Bij het plannen van uw budget, overwegen hoe uw verzoeken zal ook helpen de student zaken afdeling om de doelstellingen te bereiken, en dan moet u dat articuleren. Bijvoorbeeld, bij het aanvragen van extra personeel, na te denken over het maken van een zaak voor hoe het hebben van meer gekwalificeerde professionals bij de hand in uw gezondheidscentrum zal beter in staat stellen om studenten gezond te houden en ingeschreven aan uw universiteit.

Niet iedereen in de gezondheidszorg hebben een zakelijke achtergrond, maar de mensen die we rapporteren aan waarschijnlijk doen. Ontdek wat deze analytische types doet tikken. Gebruik en begrijp hun taal bij het indienen van budgetaanvragen. Termen om te weten en te gebruiken zijn “return on investment” (ROI), “profit margin”, “quality assurance” en “operationele kosten”.

Ook al zijn we zorgverleners, gezondheid en counseling centrum personeel moeten ook denken van onszelf als marketing professionals. Hopelijk, in het afgelopen jaar, heb je gedaan een beetje public relations werk voor uw afdeling. Nieuwsbrief artikelen met de nadruk op uw gezondheidscentrum, gezondheidsbevordering literatuur, of enquĂȘte resultaten dienen allemaal als herinneringen aan de waarde die u aanbiedt aan uw campus. Bereid een pakket voor dat uw inspanningen laat zien. Zorg ervoor dat u de resultaten van elk initiatief meet en deze in het pakket opneemt.

Vergeet niet, je bent niet alleen vragen om een budget. Je rechtvaardigt dat je het verdient. Herinner me alle dingen die je hebt gedaan in het afgelopen jaar om te zorgen voor een gezondere studentenpopulatie. Wees dan bereid om je verhaal te vertellen. Produceren grafieken en grafieken die illustreren hoe je de naald hebt verplaatst in verschillende gebieden, met inbegrip van een daling van de incidentie van de ziekte.